Medlemskab - Sekretærnetværk

Danske Landbrugsadvokater forestår et særligt sekretærnetværk, som mødes ca. 2 gange årligt om landbrugsrelaterede temaer af faglig relevans for det daglige arbejde med landbrugssager.

Sekretærnetværket mødes som udgangspunkt til formiddagsarrangementer med tilhørende frokost og dagen afsluttes ofte med en ”fysisk aktivitet” som eksempelvis et besøg på en gård eller lignende.

Alle deltagere bidrager og medvirker til at finde temaer for netværksarrangementerne, ligesom netværksmøder gerne afholdes hos medlemskontorer, hvis dette er muligt. Netværket driver endvidere en Facebook-side for løbende erfaringsudveksling.

Information om sekretærnetværkets arrangementer kan findes her.

For yderligere oplysninger kontakt er du velkommen til at kontakte sekretariatet.

Det er en forudsætning for medlemskab, at der minimum er én advokat på samme firmaadresse, som er medlem af Danske Landbrugsadvokater.

Netværket er forbeholdt sekretærer, sagsbehandlere ol.

Det er gratis at være medlem.

Ønsker du at blive medlem af sekretærnetværket, bedes du udfylde nedenstående formular:

Ja, tak jeg vil gerne være medlem af Danske Landbrugsadvokaters sekretærnetværk

Jeg bekræfter ved min indmeldelse at have læst Danske Landbrugsadvokaters politik for behandling af mine personlige oplysninger, og jeg er klar over, at jeg til opfyldelse af foreningens formål modtager foreningens nyhedsmails, som ikke kan afmeldes.

Du kan udmelde dig
her